vrijdag 6 juni 2008

Wat er allemaal bij komt kijken...

Het zijn drukke weken. Soms heb ik het idee dat ik meer een bureaufunctie heb dan dat ik evangelist ben. Op dit moment zijn we heel druk met de verbouwing beneden.
Iedere dag werkmannen over de vloer.
Het gaat er steeds mooier uitzien. De bar is gebouwd en een werkplek voor mij is gerealiseerd.
De komende week gaan we met een groep wijkbewoners
alles schilderen. Dat moet binnen een week gebeuren omdat daarna de vloer erin gaat en het plafond...
Verder ben ik bezig met het organiseren van de open dag van 5 Juli.
Daarnaast houd ik me bezig met de PR-zaken. We willen een folder van BOEI 90 uitbrengen op de open dag waarin we activiteiten vermelden die we in het het seizoen 2008-2009 aan gaan bieden. De ideeen worden steeds concreter.
Verder houd ik me bezig met de website; wat moeten we er wel op zitten en wat niet? En tussen de bedrijven door ontmoet ik mensen. En dat is nou net wat me de meeste energie geeft: ontmoetingen met wijkbewoners. Nog een paar weken, dan zijn alle opzet-dingen klaar, gaan we open en zie ik met een ontspannende spanning uit naar wat komen gaat!

Geen opmerkingen: